خودروبر شبانه روزی تهران

حمل ماشین خارجی با خودروبر

 

خودروبر شبانه روزی

مجموعه خودروبر شبانه روزی تهران با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه حمل و نقل آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز شدر سراسر شهر تهران است. این مجموعه با استفاده از بروزترین دستگاه‌ها و ماشین آلات و با در اختیار داشتن کادری با تجربه و کاربلد سعی در خدمت رسانی هر چه بهتر و رضایت خاطر شما عزیزان دارد.
هدف اصلی مجموعه خودروبر تهران ایجاد اطمینان و آسایش خاطر از جهت ارائه با کیفیت و به موقع در زمینه حمل و نقل و سرویس‌های خدماتی به وسایل نقلیه است. ما با ایجاد یک مجموعه کامل و هماهنگ در امر خدمات رسانی چه در جاده‌ها و چه در سطح شهر در نظر داریم تا خیال شما از هر جهت راحت باشد. قیمت‌های مناسب و رقابتی در کنار کیفیت بالا و اطمینان از خدمات استاندارد و تخصصی از مهمترین اصول ماست. ما بهترین مجموعه خودروبر در تهران هستیم.

 

حمل خودروهای لوکس و خارجی با کفی خودروبر همراه با تضمین کیفیت و ارزانترین قیمت

خودرو بر تهران

تنها با یک تماس و مشاوره رایگان در حوزه حمل و نقل، کفی خودرو بر یا خودرو سوار، آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به مشتریان محترم در تهران و تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران هستیم.

حمل خودرو تخصص ماست

  • خودروهای لوکس
  • خودروهای خارجی
  • خودروهای وارداتی
  • خودرو سواری ایرانی
  • خودروهای صفر کیلومتر
  • خودروهای کلاسیک
  • خودروهای مسابقه ای
  • خودروهای تصادفی
  • خودروهای سنگین نیمه سنگین
  • خودروهای آفرود
  • لیفتراک
  • خودروهای گذر موقت

خودروبر لیفتراک

 

کفی خودروبر

از خودروبر کفی تهران برای حمل انواع خودرو استفاده می‌شود. خودرو بر شامل یک تریلی است که بر روی آن یک پلتفرم وجود دارد که چهار یا بیشتر چرخ دارد، و یک ون به عنوان خودروی کشنده دارد که کار حمل خودرو را انجام می‌دهد. خودروی مورد نظر روی پلتفرم تریلی قرار می‌گیرد و با استفاده از روکش‌های مناسب، ثابت و نگهداری می‌شود. پس از اینکه خودرو روی پلتفرم قرار گرفت، تریلی به وسیله خودروی کشنده به مقصد حمل می‌شود.

حمل خودرو تصادفی

حمل خودروهای تصادفی با خودروبر کفی یکی از روش‌هایی است که برای انتقال خودروهای آسیب دیده به کار می‌رود. این روش در مواردی که خودروی تصادفی قابل حرکت نیست یا به دلیل آسیب‌های شدید نمی‌تواند راننده آن را حرکت دهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خودروبر خودرو تصادفی ، حمل خودرو تصادفی، خودروبر شبانه روزی


تیم خودروبر تهران در زمینه حمل خودروهای داخلی و خارجی و همچنین حمل کامیون های سنگین و نیمه سنگین متخصص است. تیم ما آماده خدمات رسانی به صورت شبانه روزی در سراسر ایران است.

تنها با یک تماس در کوتاهترین زمان ممکن در کنار شما هستیم. شماره های تماس 

۰۹۱۹۶۲۵۴۳۴۸ , ۰۹۳۵۳۰۲۹۵۴۵ 


حمل خودرو سواری

حمل خودروهای سواری با خودروبر، یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌های حمل و نقل خودروها است. خودروبرها که در واقع تریلرهایی هستند که به کمک کفی خودروهای سواری را جابجا می‌کنند، به دلیل سرعت، امنیت و قابلیت استفاده در شرایط مختلف، برای حمل خودروهای سواری بسیار مناسب هستند.

خودروبر سنگین

خودروبر سنگین

حمل انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگن، کشنده، مسقف، باری و کمپرسی در هر نقطه از تهران و حومه تهران. کافی است با خودروبر تهران تماس بگیرید، تا در سریعترین زمان ممکن ما به محل شما بیاییم. تیم خودرو بر سنگین خودروبر تهران آمادگی انجام تمامی خدمات خودروبر را دارد. هر ساعت از شبانه روز که نیاز داشتید با ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان در محل شما حاضر شویم.

حمل خودرو به شهرستان

اگر قصد حمل خودرو‌های ایرانی یا خارجی از تهران به شهرستان را دارید حتما با ما تماس بگیرید.حمل و جا به جایی خودرو در سراسر تهران و شهرستان‌ها با کمترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن را از ما بخواهید. ما میتوانیم با ارائه خدمات حمل خودرو وسیله نقلیه شمارا به بهترین نحو جابجا کنیم و بدون کوچک ترین آسیبی به مقصد مورد نظر برسانیم. حمل ماشین از مبدا تهران به سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور با بیمه و بارنامه دولتی از دیگر خدمات ماست.

 

پست قبلی