حمل لیفتراک با خودروبر

خودروبر لیفتراک ، خودروبر بابکت

حمل لیفتراک، بابکت و یا مینی لودر با خودروبر، یکی از راه‌های معمول برای انتقال این نوع از وسایل نقلیه سنگین از یک محل به محل دیگر است. لیفتراک‌ها عمدتاً برای جابجایی بار و جابجایی کالاهای سنگین به کار می‌روند و به دلیل اندازه و وزن بالایشان، حمل آنها به شکل سنتی بسیار دشوار است. گروه خودروسوار تهران که با نام خودروبر تهران نیز شناخته می شود در زمینه حمل ماشین های سنگین تجربه و تخصص بالایی دارد. بنابراین اگر خودرو شما به هر دلیلی دچار نقص فنی شد و شما امکانات یا توانایی حل مشکل را نداشتید، می توانید با خودروبر تهران تماس بگیرید، در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه از تهران، با یک تماس درکنار شما هستیم. 

حمل خودرو های سنگین به صورت کاملاً ایمن و استاندارد توسط کادر مجرب و متعهد خودروبر تهران 

تماس با شماره های  09353029545 – 09196254348 به صورت شبانه روزی

خودروبر لیفتراک

مزایای حمل لیفتراک با خودروبر کفی

جابجایی لیفتراک با خودروبر کفی، یکی از روش‌های امن و کارآمد است. در ادامه، به بررسی مزایای حمل لیفتراک با خودروبر کفی می‌پردازیم:

  1. امنیت بالا: جابجایی لیفتراک با خودروبر کفی، امنیت بالایی را برای وسیله نقلیه شما فراهم می‌کند. در این روش، لیفتراک به صورت محکم و مستحکم بر روی یک پایه کفی قرار می‌گیرد و با استفاده از سیستم‌های جرثقیل و بارگیری، به صورت امن به محل مورد نظر منتقل می‌شود.
  2. صرفه‌جویی در هزینه: جابجایی لیفتراک با خودروبر کفی، صرفه‌جویی در هزینه را به دنبال دارد. زمانی که لیفتراک را به روش‌های سنتی حمل می‌کنید، ممکن است نیاز به استفاده از بیش از یک وسیله نقلیه باشد که باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. با استفاده از خودروبر کفی، می‌توانید هزینه جابجایی لیفتراک را به صورت قابل قبولی کاهش دهید.
  3. کارآیی بالا: جابجایی لیفتراک با خودروبر کفی، باعث کارآیی بالایی در انتقال وسیله نقلیه می‌شود. با استفاده از این روش، می‌توانید لیفتراک را به صورت سریع و موثر به مقصد خود منتقل کنید.
  4. حفاظت از لیفتراک: خودروبر کفی حمل لیفتراک با داشتن وسایل حفاظتی مناسب، از لیفتراک شما در حین حمل مراقبت می‌کنند. به علاوه، برای اطمینان از امنیت لیفتراک، ممکن است قرارداد بیمه نیز برای حمل آن از طریق خودروبر انجام شود. 
  5. ارائه خدمات تخصصی: برخی از خودروبرها دارای تجهیزات و تخصص خاص برای حمل لیفتراک هستند.

مناطق تحت پوشش حمل لیفتراک خارج از تهران توسط خودروبر تهران :

خودروبر لواسان، خودروبر بومهن، خودروبر پردیس، خودروبر گیلاوند، خودروبر رودهن، خودروبر فشم، خودروبر شمشک، خودروبر دماوند، خودروبر جاجرود، خودروبر آبسرد و آبعلی، خودرو بر فیروزکوه، خودرو بر جاده هراز، خودروبر دکل

 

حمایت شده از طرف گوگل